Followers

Labels

Friday, May 2, 2014

Boodschap aan de Mensheid op Aarde – Goddelijke Moeder Shekinah, via Rilana Jaun – op 29 april 2014

Rilana Jaun met Boodschap aan de Mensheid op Aarde – Goddelijke Moeder Shekinah, op 29 apr 2014
(vertaling Duits/Engels door Evamaria op 1 mei)
(vertaling Eng/Nederl  winny)

DevineMother
Boodschap aan de Mensheid op Aarde – Goddelijke Moeder Shekinah, via Rilana Jaun – op 29 april 2014
Geliefde mensen, geliefde kinderen.. dat zijn jullie voor mij… jullie worden door mij geliefd… Mijn hart stroomt over van liefde voor jullie en mijn armen zijn zo enorm groot en al-omvattend en ik wil jullie allen daarmee omarmen.
Het is jullie eigen “geboorterecht” om op elke tijd in mijn armen te komen – en nooit zal er een mens zijn die verder gaat zonder een liefdevolle omhelzing als deze in droefheid, twijfels en ontmoediging zit. Ik ben altijd naast jullie en kom per zogenaamde “omkerende post” als jullie mij oproepen. Roep me ook op! omdat de Wet van de Vrije Wil werkzaam is! Als ik niet wordt opgeroepen kan ik me zelf niet bemoeien met jullie zaken.

Weer een nieuwe era begint nu, Geliefden – niet alleen op Aarde maar ook ver daar buiten – ver! Het hele universum, het omniversum omdat elk parallel universum ook – sedert midden april 2014 – wordt overstroomt met hoog waardige energie van schepping die vanuit onze centrale zon komt. Nooit eerder sedert deze meest prachtige planeet Aarde heeft bestaan – is zij ontwikkeld tot zo’n enorme Ballon van Liefde – het is een ballon waarin alleen gedachten en daden die van liefde zijn gemaakt in bestaan zijn en gedaan worden – en om deze reden zullen die daar permanent aanwezig zijn.
Krachteloos leggen de duistere krachten hun instrumentarium neer en missen een tondeldoos om hun verwoestende vuur aan te houden of om nieuwe kwaadaardige plannen uit te denken.
Dit is maar wat korte informatie om jullie te laten zien dat jullie weg een gezegende weg is die jullie gaan en die zal sterk worden bijgestaan door de krachten van licht. als jullie dat willen.
Dus kom ik vandaag bij jullie om mijzelf een beetje meer te introduceren. Eigenlijk kan ik hier alleen van mijn individuele zelf spreken – daar als de Goddelijke Moeder door jullie wordt opgeroepen - dit ook altijd samen met de Goddelijke Vader is – ook al is dat in een ondergeschikt deel en vice versa, het is hetzelfde. Als jullie de Goddelijke Vader aanroepen ben ik, de Goddelijke Moeder, ook aanwezig. Wij zijn onafscheidelijk en wij zijn veel meer dan wat jullie begrijpen van een “Tweelingvlam-Ziel-koppel” – wij zijn altijd EEN en verenigd – maar we handelen wel onafhankelijk bij elke situatie met de noodzakelijke macht van de vrouwelijke of mannelijke straal. 
Voor jullie betere begrip van ons bestaan – zijn wij wederzijds actief als koppel, dat jullie graag beschrijven als “Alles-Dat-Is” of nog beter die “De Bron van Alle Zijn” is wat ook een rechtmatige uitdrukking is.
En in een dergelijke context – tenminste voor enigen van jullie – wil ik een klein geheim onthullen – want voor alle anderen zijn er culturen waar dit algemene kennis is sedert duizenden jaren – dat wij ook een zeer persoonlijke naam hebben:
A D O N A I  … Hij is the CREATOR, de  SCHEPPER,  the DIVINE (GODDELIJKE) VADER
Hij is het mannelijke deel van GOD of ALLS-DAT-IS of zelfs  “DE BRON VAN ALLE ZIJN”
S H E K I N A H , Zij is de VROUWELIJKE SCHEPPER, de GODDELIJKE MOEDER.  
Het vrouwelijke deel van GOD of “ALLES-DAT-IS” of ook DE BRON VAN ALLE ZIJN
Dus zeg ik jullie dat mijn geliefde Adonaï en ik – altijd EEN zijn en met of zonder persoonlijke oproepen doort een van onze namen – zijn wij altijd aan jullie zijde met de meest passende kracht en energie en wij zullen jullie bijstaan op die specifieke manier die door jullie zielen contract is toegestaan.
Ja, wij weten ook heel bewust  - dat Adonaï en ik, Shekinah, dat velen van de menselijke mensheid dit waarschijnlijk moeilijk vinden om ons te horen en ervaren zoals sommige zuivere “menselijke wezens” doen. Ik ben me bewust van de voorstelling van veel menselijke wezens ons visualiseren als een zeer etherische structuur van licht en liefde als zij over ons praten als de kracht van schepping. Dit is – natuurlijk – slechts deels gerechtvaardigd omdat zij ons waarnemen zoals wij in feite ZIJN.
Wij zijn LICHT en wij zijn LIEFDE daar dit de fundamentele energieën zijn voor IEDEREEN EN ALLES en dat stelt ons in staat om planeten, galaxies en universums te creëren.
Geliefden – Ik buig voor jullie en voor jullie WEZEN.
Vergeet niet: “nooit en ooit”.  ALLEN EN ALLES IS GOED ZOALS HET IS!”    Shekinah

English Translation by Contramary=Evamaria,  written and posted on “Illuminations Now”
Source of English Translation: http://wp.me/p2wHrN-308
Copyright © It is allowed to share this message in its complete form without changes and when the author’s name and the link to the original site is given http://wp.me/p2wHrN-308 Divine Mother Shekinah, through Rilana Jaun – dated 0429.2014 http://wp.me/p2wHrN-308


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE