Followers

Labels

Saturday, October 31, 2015

Romîna – Îngerii prin Ann Albers – Permiteti-va sa fiti conectati unii cu altii! 17-10-2015



Îngerii prin Ann Albers 
Permiteti-va sa fiti conectati unii cu altii!
17-10-2015

Dragii mei prieteni, noi va iubim foarte mult.

Sarbatoriti faptul ca va gasiti aici pe Pamînt, între prieteni, între familie. Adevarul este ca noi toti suntem familia. Aveti milioane de frati, surori, fii, mame, tati, unchi si veri, asteptînd sa fie descoperiti.

Persoana care se gaseste în spatele vostru, la rînd, ar putea fi o fiinta iubita din alte timpuri, sau un suflet pe care l-ati cunoscut în cer.

El/ea care simte lipsa voastra, este de asemenea un fiu (fica) a lui Dumnezeu, o fiinta perfecta creata divin, care se gaseste acolo pentru ca sa va ajute sa cresteti si sa învatati mai mult despre Lumina, asa cum voi de asemenea îl(o) ajutati.

Dragilor, voi niciodata sunteti singuri pe aceasta planeta Pamînt. Este imposibil. Daca va simtiti singuri, faceti o plimbare la un loc public si surîdeti persoanelor necunoscute. Asezati-va în fata computerului vostru si interactionati cu suflete similare în multe locuri diferite, prin internet. Noi, aici în ceruri, apreciem acest fapt, ca puteti sa va comunicati unii cu altii usor, si cu toate ca întelegem ca exista unele persoane care fac o rea folosinta a computerului, tot mai multi îl folosesc pentru ca sa se întîlneasca unii cu altii, si sa-si împartaseasca ideile  si posibilitatile, visele si viziunile.

Permiteti-va sa comunicati unii cu altii, fara sa dati importanta cît de motivati va simtiti sa o faceti, pentru ca este în aceasta legatura cu „necunoscuti aparenti ai întîmplarii” ca gasiti familia. Poate gasiti un prieten pentru toata viata, sau un prieten doar pentru cîteva secunde. În orice caz, în aceste situatii, Dumnezeu atinge pe Dumnezeu, viata atinge viata, si inima voastra întîlneste bucuria alaturîndu-se unui spirit înrudit.

Surîdeti-va unii altora, dragii mei. Începeti sa conversati. Legati-va vietii, si unii altora. Iubiti, si familia voastra umana va fi mereu cu voi.

Dumnezeu sa va binecuvînteze!

Va iubim foarte mult, pe voi toti.

Îngerii.



Mesajul lui Ann

Buna ziua tuturor.

Cînd fac o noua serie de programe de internet, ma provoc sa le traiesc. În acest fel, în timp ce transmitem „Romanta vietii”, despre a gasi si a crea iubire peste tot, am fost în special deschisa la aceste momente minunate. Am avut unul, acum cîteva saptamîni si asa de amuzant, care a creat istoria pentru seria mea urmatoare, dar acest lucru va fi pentru o alta ocazie.


Acum cîteva saptamîni am primit semnalul sa merg la Goodwill, un magazin din apropiere. A sosit ca o urgenta de a lasa totul si de a intra în masina. Este mai bine sa nu argumentezi, asa ca am lasat totul si am mers la magazin. Stiam ca eram acolo pentru un motiv, dar nu stiam care. „Poate ca eram acolo pentru a cumpara o noua garderoba, pentru seria urmatoare”, a fost ceea ce m-am gîndit. Parea a fi probabil, pîna cînd am dat de o femmeie, de mai multe ori, literalmente. Mmm, era acolo pentru a cunoaste acest suflet frumos.

Am început o conversatie. Am învata ca ceasta încîntatoare femeie din Hawai planta orhidee. Multe murisera în timp ce ea se ocupa de un membru al familiei care de asemenea era pe moarte, motiv pentru care ea planta alte orhidee noi.

Dupa un timp mi-a spus ca scria o carte dspre cure naturale si traditionale. La acel moment avea atentia mea completa. Ma încînta medicina naturala. I-am oferit numele editorului meu si am întrebat-o daca permitea sa i se publice cartea pe Face Book cînd avea sa o termine. A început sa obeserve ca nu eram o nebuna „haole” (femeie alba), dar cineva asemanator (ei). Conexiunea a fost frumoasa. M-am simtit motivata sa partajez (idei) un pic mai mult cu ea, deoarece îngerii mei î-mi spusesera ca avea un buget limitat. Avea lacrimi în ochi. Eu de asemenea. Ma chemat „sora”, am facut schimb de numerele de telefon, si ne-am despartit. M-am simtit binecuvîntata, ea sa simtit binecuvîntata, si familia noastra globala sa extins un pic mai mult.

În saptamîna urmatoare,,  - logic fara legatura, dar cu o conexiune spirituala – au început sa soseasca orhidee.Clientii au început sa-mi aduca orhidee. Vedeam semnale de Hawai pretutindeni. Am simtit ca Divinul, sarbatorea interactiunea noastra.

Cînd simtim un îndemn de a vorbi cu cineva, sa nu aveti îndoieli. Poate parea nebunie. Se poate întîmpla sa fiti ignorati, dar poate, de asemenea sa întîlniti un spirit cu afinitate. Dumnezeu nu face greseli, si de multe ori ne calauzeste sa traversam caile acelora pe care îi putem ajuta, si de asemenea a acelora care ne inspira. În aceasta saptamîna am redescoperit o veche prietena, si ne-am bucurat foarte mult vorbind despre cresterea traita de amîndoua în ultimul deceniu, precum si pentru a afla cum ne-am putea ajuta reciproc în viitor.

Suntem cu toti o familie. Cu totii avem o legatura cu Divinul, cu adevaratul nostru însine, si unii cu altii. Creatorul traieste si inspira inimile noastre, si cauta sa se dezvaluie prin interactiuniloe noastre frumoase si iubitoare. Deschideti-va în aceasta saptamîna si vedeti ce membrii ai familiei descoperiti aici, pe acest Pamînt frumos. Faceti un prieten(a) pe viata, sau pentru cîteva secunde, iubirea este iubire, si iubirea se simte minunat.

Sunteti familia mea la nivel global si va iubesc pe toti.

Sa aveti o saptamîna binecuvîntata!

Ann
@Ann Albers. Toate drepturile rezervate.


Translator: Florica

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE