Followers

Labels

Friday, January 8, 2016

Romîna -- Arhanghelul Mihail prin Solange Marin...Timpul pentru a reflecta



 







Eu sunt Arhanghelul Mihail; Cine este ca Dumnezeu? Si în aceasta zi bunecuvîntata plina de bucuria si emotia celebrarii nasterii copilului Iisus, Maestrul Iubirii Neconditionate si a Fraternitatii, vin sa va aduc un mesaj care va da sufletelor voastre acest sentiment spiritual, care uneori pare ca sta ascuns în spatele festivitatilor omenesti.

Iubiti fii Ai Aceluia care Este Totul si Totul poate, acesta este un moment oportun pentru REFLECTIE, si o scriu în acelasi mod în care o fac, în mesajele de întîlnire ale saptamînii, pentru ca este un punct de lucru, daca decideti sa-l acceptati.

Iubitii mei frati, este ora sa va constientizati  în cel mai profund al fiintei voastre, cine sunteti, unde pretindeti sa mergeti, si ce faceti pentru ca acest lucru sa se întîmple. Eu pot numai sa va însufletesc sa cautati raspunsurile, adînc în interiorul vostru, pentru ca sa va comunicati cu îngerul auriu care este Eu-l vostru Superior, si sa va topiti cu aceasta energie care reprezinta cel mai înalt al Fiintei fiecaruia dintre voi.
A fost deja pe larg si îndeajuns explicata evolutia necesara pentru ascensiunea la a 5ª Dimensiune, despre munca interioara care este necesara de facut, etc., motiv penttru care nu voi întîrzia asupra acestei teme. Vreau sa subliniez doar trei lucruri care trebuie sa fie prezente întotdeauna, pentru ca sa se poata continua înainte. Ele sunt: a medita despre toate acestea, si a scoate înafara tot ceea ce simtiti, a curata ceea ce este necesar si a purifica corpurile voastre si mintile voastre, pentru ca sa va gasiti centrul Fiintei voastre, si pentru a putea sa fiti mai efectivi în muncile voastre personale.
Pîna la mesajul viitor. Eu va binecuvîntez etern, si va ofer iubirea mea neconditionata din mîinile Cratorului Tata/Mama.
Cine este ca Dunmezeu?
Arhanghelul Mihail
EU SUNT!

Canalizatoare : Solange Marin (Aurorra Radianta)
Data: 25/12/2015
Loc: Caracas, Venezuela

Eu, Solange Marin, canalizatoarea acestui mesaj, autorizez pe toti cei care doresc sa-l difuzeze verbal sau în scris. Cer numai ca numele canalizatorului sa fie mentionat, si textul sa fie respectat integral. Daca doriti sau simtiti ca rezonati cu el, va rog, divulgati-l mentionînd:
compartiendoluzconsol.wordpress.com



Translator : Star child


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE